Suzuki SV 650 s – Historia modelu

Motocykl został pierwszy raz zaprezentowany w 1998r na targach Intermot Monachium, rok później wprowadzono go do sprzedaży. Od początku sprzedawany był w dwóch wersiach N(naked) oraz S(sport z owiewką) SV650 przejoł wiele rozwiązań po modelu TL1000 np. aluminiowa rama spawana z rur oraz dwu cylindrowy silnik w układzie V. W odróżnieniu od TL1000, SV650 okazał się być motocyklem niezawodnym i trwałym. Jego zwarta i lekka konstrukcja oraz to, że praktycznie nie miał odpowiednika wśród japońskiej konkurencji sprawiło, że mimo kilku wad (np. zbyt miękkie przednie zawieszenie) model ten okazał się rynkowym sukcesem w wielu krajach świata.

Motocykl przeszedł wiele zmian najbardziej widoczną była całkowicie zmieniona nowa rama, w przeciwieństwie do dotychczas stosowanej nie jest ona spawana z rur o owalnym przekroju tylko podłużnice odlewane są przy zastosowaniu nowoczesnej technologii próżniowej. Tylną lampę zastąpiono dwoma rzędami diod LED oraz zastosowano chłodnicę oleju, którą umieszczono pomiędzy kolektorem wydechowym a blokiem silnika.

Jedna odpowiedź do “Suzuki SV 650 s – Historia modelu”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *